هیچ حسی بهتر از حس چهارشنبه نبوده؛
و این را فقط من میدانم و بنت الهدی...
چقدر لذت بخش است.
چقدر شیرین...
گاهی برای یک حس مشترک، نیاری ب نوشتن دو متن مختلف نیست!
ما را در سایت اولین اولین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 16:40