یه شبایی هم غر میزنم و گریه میکنم، دو دقیقه بعد میگم خدا جون به حساب نزنیا... دارم عقده گشایی میکنم، خودت منو لوس و اشک دم مشک آفریدی، تقصیر من نیست که...
ما را در سایت اولین اولین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 2:15